Ugrás tartalomra

Kép

Bianchi


  • Lépj be és szólj hozzá
29 hozzászólás a témában

#1
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

érdekes egy vas: http://eroica.it/jou...ianchi-l-eroica ez már nekem túl vitázs. :)

 

899311c6fce5026efe650f2291774059b657ac15



#2
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

http://www.steel-vin...rio-1985-detail

 

Bianchi_Centennario-1.jpg


donciccio módosította - 2015. augusztus 23. - 16:41


#3
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

11907204_1037862352912813_4810176332537911931011_1037862366246145_6675325439692011225757_1037862389579476_53124621301644



#4
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Don: szívesen átveszem, én imádom a szupervékony bandázsokat. :)

 

http://eroica.cc/jou...i-l-eroica-bike

 

:D 48-36-os kompakt hajtás és 13-29-es 10-es sor alsócsöves váltókarral? L'Eroica!

 

A háromkarú hajtásért külön pont. A 10-es sor meg bizonyítja: ma már nem készítenek decens menetes racsnis hátsó agyat.. :)

 

Középhúzós fékek? Wut? A brooksért mondjuk büntet a stílpolícia, cserébe a kedvenc bézs oldalfalú külsőimet megkapom.

899311c6fce5026efe650f2291774059b657ac15

ez azért már túlzás sztem. vlmi új hullámos divatmajomnak biztos jó. középhúzós fék? a dura ace is az.  :P nincs új a nap alatt.



#5
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd

Don: szívesen átveszem, én imádom a szupervékony bandázsokat. :)

 

http://eroica.cc/jou...i-l-eroica-bike

 

:D 48-36-os kompakt hajtás és 13-29-es 10-es sor alsócsöves váltókarral? L'Eroica!

 

A háromkarú hajtásért külön pont. A 10-es sor meg bizonyítja: ma már nem készítenek decens menetes racsnis hátsó agyat.. :)

 

Középhúzós fékek? Wut? A brooksért mondjuk büntet a stílpolícia, cserébe a kedvenc bézs oldalfalú külsőimet megkapom.

899311c6fce5026efe650f2291774059b657ac15


Vejne módosította - 2015. augusztus 05. - 19:00

  • donciccio kedveli ezt

#6
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

11823881_1027840817248300_1270100893_n.j

 

ez a bianchi bandázs már kezd az agyamra menni. :angry: vékony,keskeny,rövid. állatorvosi ló esete forog fenn. :)  



#7
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Negatív: tegnap a Bp-i Szépvölgyi út felső szakaszán az egyik kisebb utcában láttam egy elég szép klasszikus Bianchit, Campa Recordnak rémlett az alakfölismerés eredménye, a hátsó agy is. Az alkat ugyan szilfidebb volt, mint donciccio földi másának képzete, de csak megkérdeztem gyorsan és illedelmesen az urat, vajon nem bajnokunk-e személyesen (nem tudunk ugyan hirtelen fogyásáról, de hátha a melegtől....). Bocsánatkérő „nem” volt a válasz, mintha érezné viselkedése súlyát, szerényen tovagurult társával. No, majd máskor megfogjuk az igazit.

nem én voltam. :) nem szívesen megyek be a fővárosba kerékpárral. nem fogytam tovább. ez a 79-80 kg körül vagyok néhány hónapja. szóval még mindig nagy felületen vagyok szép. :D



#8
gren_tamas

gren_tamas

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 736 hozzászólás
  • LakhelyF

Negatív: tegnap a Bp-i Szépvölgyi út felső szakaszán az egyik kisebb utcában láttam egy elég szép klasszikus Bianchit, Campa Recordnak rémlett az alakfölismerés eredménye, a hátsó agy is. Az alkat ugyan szilfidebb volt, mint donciccio földi másának képzete, de csak megkérdeztem gyorsan és illedelmesen az urat, vajon nem bajnokunk-e személyesen (nem tudunk ugyan hirtelen fogyásáról, de hátha a melegtől....). Bocsánatkérő „nem” volt a válasz, mintha érezné viselkedése súlyát, szerényen tovagurult társával. No, majd máskor megfogjuk az igazit.


  • donciccio kedveli ezt

#9
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

10999582_1027399470625768_4352921623716911836666_1027399483959100_61279698517312

 

új sapi. :)



#10
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

http://www.decathlon...id_8322806.html

 

http://www.decathlon...id_8322803.html

 

vioo-100-zold-elso-lampa.jpg

a decában is van celeste villogó. :D



#11
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd

az enyémen kevés a szürke,fekete,meg én szeretem a polírozott,krómozott felületeket. lehet,h jól mutatna az én bringámon is,de az én szememet bántaná. :)

Probléma megoldva. Jól mutatna, az nem kétség. 

 

De a TE bringád, így olyan "finishkitet" kap, ami a gazdájának ízlését tükrözi :)



#12
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

az enyémen kevés a szürke,fekete,meg én szeretem a polírozott,krómozott felületeket. lehet,h jól mutatna az én bringámon is,de az én szememet bántaná. :)


  • Vejne kedveli ezt

#13
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd

A króm-polír-ezüst cuccok unalmasak. Fényes fekete, lopakodófekete, sötétszürke az, ami szép. Én a karbonkart ajánlanám, szigorúan fekete vagy sötétszürke tányérokkal.

 

Egyébként a négyszöges record szebb lenne, ha nem ezüst lenne. Vagy FC-6601SL, az egyik legszebb hajtókar, amit acélváz kaphat. Vagy FC-7701, a 7800 tányérjaival, ez ugyan nem fekete, de szintén szép.

 

Aeszthétikailag nagyon szépek az új négykaros változatok, Kár, hogy tömegben meghaladják, merevségben meg nem érik el a korábbi Campag karok szintjét.

 

A Miche is készít valami szép hajtást, Amin talán hat! csavaros a rögzítés. Négy kar, plusz egy csavar a hajtókar mögé rejtve, egy meg azzal szemben fogja össze a két tányért.

 

Acélvázon az ezüst unalmas, ellenben egy alu vagy karbon vázzal szép kontrasztot képez. A titán-acél szinte kiált a sötétszürke-karbon-fekete cuccokért!

 

img_1344.jpg?w=1200



#14
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

az országúti topikban már írtam néhány sort,h miért is kezd elegem lenni a szépséges,4szögtengelyes record középrészemből. írtam azt is,h már megfordult a fejemben a csere ut hajtásra. a kérdésem az lenne felétek,h szerintetek mennyire nézne ki hülyén a bringámon egy régebbi record ut hajtómű. pl egy ilyen: 

mc7PhFUzTVsssclwbc3i8YA.jpg

 

ez tetszik,csak a szép krómozott,polírozott részekhez,és a vékony csövekhez nem tudom mennyire menne?



#15
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd

Kicsi Agymenőske, kissé kellemetlenül :) Agyondicsérném Don bringáját, de fölösleges, úgyis tudja, hogy mennyire letisztult és elegáns tüneménynek tartom a Geniust. :)

 

Gumikról értekezvén:

 

Tavaly 8.5-9 barra drukkolt Rubino prokkal "iparkodtam", ez ekkora nyomásnál szorgosan lövöldözi a kavicsokat, törmeléket. (Néha jó nagyokat csattan a fölvert kő egy-egy parkoló autón, olyankor kicsit lelkifurdalásom is volt ám!)

 

Azonban az a fránya rossz villácska kifog a 23mm-es külsőimen. Falevél, vagy bármi törmelék, és jön az idegesítő karistoló hang a váll felől. Képpel szemléltetve:

 

20140407_171240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem tudom, mennyire látszik, de kb. kevesebb hely van 23mm-es külsővel, mint Donciccionak 25mm-essel. Nem jó és nem is racionális kialakítású a villa.
 
 
Persze, koszos, mert tavaly sportot űztem abból, hogy minél többet menjek esőben (SKS raceblade, jól szolgált!)
 
Ellenben idén a 20mm-es külsőkkel mindössze ! 7-7.5 baron közlekszem, jó okkal, ennyit ír a Gommitalia, mint ideális nyomás. És nem panaszkodok. Defekt eddig semmi. Tapadásra-stabilitásra bőven veri a Rubino Prot, kanyarban kiváltképp' stabilabbnak érződik. (az első 200-300 km "meredek" volt, elpörgött, az első gumi sokszor "sodródott", de a kis totyogók Vernixének, lanugojának lekoptatása után valami hihetetlen jó lett a gumi. Dönthető, kanyarban tapad, nem pörög el vízen sem, egészséges férőhelyet biztosít a villában, nem érezni puhának 7 baron sem, és defektem sem volt még. (2900 km)
 
Amit szeretnék kiemelni: a szélesebb felni. Bizony. 15mm belső és 21mm külső szélességben szállította a Campag, "elvileg" nem is lenne szabad 20mm-es külsővel használni, de nincs gond, szépen fut, nem érződik labilisnak. Ami miatt mégis váltani fogok majd elöl 22 hátul 24 vagy 25mm-es méretre nem más, mint a kíváncsiság. Nomeg, a cannondale-en 24mm-es külsőket használok, és amellett, hogy kanyarban hihetetlen jó velük menni, még kényelmes is (a 31.6-os alu nyeregcső és batárkormány-kúpos fejcső ellenére is komfortosabb, mint a Coral, főleg a magas frekvenciájú kis rezgések kiszűrésében jeleskedik. S tudom, soktényezős dolog a kényelem, de nem kis mértékben köszönhető szerintem a 24mm-es külsőknek. Amiket 8-8.5 baron használok. Volt,hogy földrukkoltam 9-re, és annyit értem el vele, hogy rázós-ütős lett)
 
Bowdenből idehaza a Ride on Gore váltóbowdenkészlete érhető el cca. 5ezer ft-os áron (bowdenházak-váltóbowdenek campagnolohoz, fehér és piros színben,de talán feketében (?) is?)
 
A Cannondale-en úgy tapasztaltam, hogy a noname rozsdamentes váltóbowden-bowdenház is tökéletes a PowerShift karokhoz&egy jó bowdenezésű vázhoz (NB: a váltóbowden csak a fejcsőig fut házban, onnan végig nyíltan.. minimális súrlódás, míg pl. a korábbi vázamnál,ami rejtett bowdenezésű volt, még a gyári campag bowdenekkel sem lehetett szép finomra beállítani a váltót, mindig volt 1-1 lánckerék, ami vacakolt-durvábban működött..)
 
nagy álom persze a 22 mm-es szélességű bézs oldalfalú hajtogatós külső lenne, ami jól tapad és tartós, de olyan NINCS. :) :) Vagy mégis?
 
Bandázs: szerintem a szimpla parafás teljesen tökéletes. Ne csússzon! A Cannondale-re vett kínai valamin csodálkozok: csuromizzadt-csutakos karral rákönyökölve sem csúszkálok rajta, tényleg támaszt-tapad, és elég puha is. Már nem emlékszem, hogy jutottam hozzá vagy honnan, de arra igen, hogy kereken 9 USD volt szállítva. A Coralon Basso feliratos sárga szivacsféleség van, ezt ingyen kaptam egy jó ismerősömtől, jó fogása van, tapad, csak sajnos. Koszolódik. De mosószeres forró víz szépen tisztítja. :)
 
Igazából még a nyers alukormánnyal is elmegyek, de csak azért, mert kesztyűs kézzel bánok a gépeimmel.
 

DSC_0155_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 

Vejne módosította - 2015. június 25. - 18:51


#16
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

ha meg kényelmet szeretnék,akkor inkább a bandázzsal variálnék. olcsóbb megoldás. 



#17
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

teljesen egyetértek a 25-ös gumival kapcsolatban. én sem hiszem,h ez lenne a szent grál,és tényleg megy a hülyítés. jelenleg ez volt olcsón,így ezt vettem. decás akció keretében a két külső,és belső egybe csomagolva 15000 ft volt. én is inkább a 23-ast preferálnám,de mostanában elgondolkodtam a 21-en is. amúgy a vékony felnin a 21-es gumi is aerodinamikus. :) sőt. a szingón is elgondolkodtam. mondjuk pont nincs szingós kerekem,de a tufo ragasztószalagjával volt szerencsém dolgozni,és tökre megtetszett. 

 

múlt évben tettem föl új bowdeneket. decás huzalokat,és jagwire házakat. az előző szezonban nem mentem annyit,h cserélni kellett volna. ez jóval olcsóbbra jön ki itthon,mint egy campa készlet. most 15000 körül láttam itthon boltban egy készletet. sztem elég irreális.  

mondjuk elég vicces,h itthon alig látok már 20-21 széles külsőket. amikor elkezdtem komolyabban foglalkozni a kerékpárral,akkor meg a "minél vékonyabb,annál jobb" volt az elfogadott. volt 18-19 mm-es külsőm is. talán az a mentségemre szolgál,h ezt a széles külsőt sem fogom 6 bar-ral használni. inkább 8 körül. majd meglátom,h mennyire használható. ez csak a jövő évben fog kiderülni.   


  • Vejne kedveli ezt

#18
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Szép képek, szép túrák. Bocs, a szép biciklit kellett volna újfent elsőként említenem!
Majdnem minden tetszik, kivéve a 25-ös gumi erre a kerékpárra: nem való rá. Szvsz Vejne nagy buzgalmában többeket behülyített meggyőzött :) a vastagabb gumi előnyeiről, hisz arról cikkezik a világ(biciklis)sajtó egy ideje. Ez azonban - így - badarság. Nincs „ideális” gumi, hegyibiciklire vastag és puha kell, országútra más. A 25-ös gumi nem önmagában jó, hanem (csak) nagyon merev vázon - a tied (szerencsére) nem olyan. A hangozatott aerodinamikai előnye pedig csak megfelelő küllőkkel ÉS megfelelő, hozzáillő, ehhez tervezett kerékabronccsal jelentkezik - a tied egyik feltételnek sem felel meg, azaz hiába tennéd szélcsatornába méregetni! A szélesebb gumi lenyomata az úton szélesebb ÉS rövidebb, végeredményben ugyanakkora felületet foglal. Így tehát a géped iránytartása is rosszabb lesz a 25-ös gumival! Ezt a marketingesek azonban úgy etetik meg a Vejnéhez hasonló, sokat olvasó újhitűekkel, hogy „jobb a fordulékonysága”. Maradna a kényelem, na, amennyivel kényelmesebb, annyival lassabban is mégy, hisz nem 8 hanem 6 barra fújod (azaz nő a gördülési ellenállás). Ennek az az apró szépséghibája, hogy észre sem veszed, a tesztek ugyanis következetesen ua.. ráadásul alacsony nyomásra (általában 6 bar) mutatják ki, hogy lám, a 25-ös jobb (kevesebb teljesítményt vesz el), mint a 23. Persze, csakhogy a 23-ast eleve 8-ra fújod, a szingót (ha nem egynapos kockaköves verseny, akkor kb. mindenki szingóval jár) meg 9-10-12-re, azaz igazából az utóbbi gurul jobban, a szingós kerék ráadásul lényegesen könnyebb is, mint a peremes, de a 23-as (peremes) is könnyebb a 25-ösnél (peremesnél).  A kevésbé fölfújt kerékbe jobban belelülnek az üvegdarabkák is, erre nincs hivatalos bizonyítékom, csak épp „tudom”, azaz a 25-ös gumi sérülékenyebb (szerintem). No meg azt is, hogy a 25-ös gumit (kissé) drágábban lehet (majd) eladni, hisz „több anyag kell bele” (ami épp igaz). Egyelőre igyekeznek ua. árban adni (a 25-öst is mint a 23-ast), ez a beetetés fázisa. Ahhoz, hogy a 25-ös „jobb” legyen (aerodinamikai illetve gördülési ellenálllási előnye legyen) az egész gépnek kell egységesen e célnak megfelelnie.
Elég siralmasan néz ki a szép, karcsú kerékpárodban a bumfordi 25-ös kerék, fogadnék, hogy kiállva, fordulva súrlódik is itt-ott?  Ha még nem, majd fog :). Ugyanígy Vejne szorgalmasan összeeszkábált régebbi vázaira sem lenne való 25-ös gumi - hisz, az ég szerelmére, nem olyan első és hátsó villákra tervezték!
Nem, nem vagyok okosabb, mint a nagy cégek profi szerelői, akik 25-ös gumit hoznak csak egy-egy versenyre. Ők optimalizálnak, arra a vázra, pont olyan kerékre nyilván épp az a jó gumi. Amiket itt füstölgök, 1-2 év múlva megjelenik majd a szaksajtóban is (most nem búvárkodom össze, hogy mit is hisz a VIlágháló a fentiekről). Elemeit már lehet látni, komolyabb cikkek elejtenek erről ezt-azt, csak az optimista kicsengésnek végülis kötelezően 25-ös meg 28-as szélességű guminak kell lenni, nincs kecmec, ezt esküdte össze a Bilderberg csoport kerékpáros alegysége  :) :).
Más:

a kábelházakat és kábelt CSAK most újítod??  Mindig is Campát tettem a Campa gépekre (meg Shimano-t a Sh-kra), mivel még átmérőkülönbség is van (volt, most nem keresem ki), ezért nem is értem, hogyhogy nem ezzel kezdted? Ráadásul minden használt, újonnan kapott, szerzett, barátnak, családnak készülő stb. géppel az első dolgom, hogy a kábeleket és a házakat is vadiújra cserélem. Ez 20-30 €-ba belefér, a Campa házakat (is) méterre (centire) adják, kibírható.
 

teljesen egyetértek a 25-ös gumival kapcsolatban. én sem hiszem,h ez lenne a szent grál,és tényleg megy a hülyítés. jelenleg ez volt olcsón,így ezt vettem. decás akció keretében a két külső,és belső egybe csomagolva 15000 ft volt. én is inkább a 23-ast preferálnám,de mostanában elgondolkodtam a 21-en is. amúgy a vékony felnin a 21-es gumi is aerodinamikus. :) sőt. a szingón is. mondjuk pont nincs szingós kerekem,de a tufo ragasztószalagjával volt szerencsém dolgozni,és tökre megtetszett. 

 

múlt évben tettem föl új bowdeneket. decás huzalokat,és jagwire házakat. az előző szezonban nem mentem annyit,h cserélni kellett volna. ez jóval olcsóbbra jön ki itthon,mint egy campa készlet. most,boltban 15000 körül láttam itthon boltban egy készletet. sztem elég irreális.  



#19
gren_tamas

gren_tamas

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 736 hozzászólás
  • LakhelyF

Szép képek, szép túrák. Bocs, a szép biciklit kellett volna újfent elsőként említenem!
Majdnem minden tetszik, kivéve a 25-ös gumi erre a kerékpárra: nem való rá. Szvsz Vejne nagy buzgalmában többeket behülyített meggyőzött :) a vastagabb gumi előnyeiről, hisz arról cikkezik a világ(biciklis)sajtó egy ideje. Ez azonban - így - badarság. Nincs „ideális” gumi, hegyibiciklire vastag és puha kell, országútra más. A 25-ös gumi nem önmagában jó, hanem (csak) nagyon merev vázon - a tied (szerencsére) nem olyan. A hangozatott aerodinamikai előnye pedig csak megfelelő küllőkkel ÉS megfelelő, hozzáillő, ehhez tervezett kerékabronccsal jelentkezik - a tied egyik feltételnek sem felel meg, azaz hiába tennéd szélcsatornába méregetni! A szélesebb gumi lenyomata az úton szélesebb ÉS rövidebb, végeredményben ugyanakkora felületet foglal. Így tehát a géped iránytartása is rosszabb lesz a 25-ös gumival! Ezt a marketingesek azonban úgy etetik meg a Vejnéhez hasonló, sokat olvasó újhitűekkel, hogy „jobb a fordulékonysága”. Maradna a kényelem, na, amennyivel kényelmesebb, annyival lassabban is mégy, hisz nem 8 hanem 6 barra fújod (azaz nő a gördülési ellenállás). Ennek az az apró szépséghibája, hogy észre sem veszed, a tesztek ugyanis következetesen ua.. ráadásul alacsony nyomásra (általában 6 bar) mutatják ki, hogy lám, a 25-ös jobb (kevesebb teljesítményt vesz el), mint a 23. Persze, csakhogy a 23-ast eleve 8-ra fújod, a szingót (ha nem egynapos kockaköves verseny, akkor kb. mindenki szingóval jár) meg 9-10-12-re, azaz igazából az utóbbi gurul jobban, a szingós kerék ráadásul lényegesen könnyebb is, mint a peremes, de a 23-as (peremes) is könnyebb a 25-ösnél (peremesnél).  A kevésbé fölfújt kerékbe jobban belelülnek az üvegdarabkák is, erre nincs hivatalos bizonyítékom, csak épp „tudom”, azaz a 25-ös gumi sérülékenyebb (szerintem). No meg azt is, hogy a 25-ös gumit (kissé) drágábban lehet (majd) eladni, hisz „több anyag kell bele” (ami épp igaz). Egyelőre igyekeznek ua. árban adni (a 25-öst is mint a 23-ast), ez a beetetés fázisa. Ahhoz, hogy a 25-ös „jobb” legyen (aerodinamikai illetve gördülési ellenálllási előnye legyen) az egész gépnek kell egységesen e célnak megfelelnie.
Elég siralmasan néz ki a szép, karcsú kerékpárodban a bumfordi 25-ös kerék, fogadnék, hogy kiállva, fordulva súrlódik is itt-ott?  Ha még nem, majd fog :). Ugyanígy Vejne szorgalmasan összeeszkábált régebbi vázaira sem lenne való 25-ös gumi - hisz, az ég szerelmére, nem olyan első és hátsó villákra tervezték!
Nem, nem vagyok okosabb, mint a nagy cégek profi szerelői, akik 25-ös gumit hoznak csak egy-egy versenyre. Ők optimalizálnak, arra a vázra, pont olyan kerékre nyilván épp az a jó gumi. Amiket itt füstölgök, 1-2 év múlva megjelenik majd a szaksajtóban is (most nem búvárkodom össze, hogy mit is hisz a VIlágháló a fentiekről). Elemeit már lehet látni, komolyabb cikkek elejtenek erről ezt-azt, csak az optimista kicsengésnek végülis kötelezően 25-ös meg 28-as szélességű guminak kell lenni, nincs kecmec, ezt esküdte össze a Bilderberg csoport kerékpáros alegysége  :) :).
Más:

a kábelházakat és kábelt CSAK most újítod??  Mindig is Campát tettem a Campa gépekre (meg Shimano-t a Sh-kra), mivel még átmérőkülönbség is van (volt, most nem keresem ki), ezért nem is értem, hogyhogy nem ezzel kezdted? Ráadásul minden használt, újonnan kapott, szerzett, barátnak, családnak készülő stb. géppel az első dolgom, hogy a kábeleket és a házakat is vadiújra cserélem. Ez 20-30 €-ba belefér, a Campa házakat (is) méterre (centire) adják, kibírható.
 


  • donciccio és Vejne kedveli ezt

#20
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Diósjenő felett:

tn_237_7447.jpgtn_238_5438.jpg

 

ez meg egy Naszályos:

 

tn_239_8209.jpg


  • gren_tamas kedveli ezt