Ugrás tartalomra

Kép

Mutasd mid van!


  • Lépj be és szólj hozzá
484 hozzászólás a témában

#1
endre

endre

    fórumtag

  • fórumtag
  • PipPip
  • 11 hozzászólás
  • LakhelyBP

IMG_20171018_152634.jpg


endre módosította - 2017. november 05. - 02:07

  • donciccio kedveli ezt

#2
zoomstag

zoomstag

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 34 hozzászólás
  • LakhelyEnglaland

uj bringa, 'mar megint'
21273169_1643025859061852_70026914074262


  • donciccio kedveli ezt

#3
zoomstag

zoomstag

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 34 hozzászólás
  • LakhelyEnglaland

joreggelt'
uj szerzemeny:
(semmi extra, de vegre visszakerultem a nyeregbe)
12717885_1133967403301036_68409766574286


  • koga kedveli ezt

#4
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

72_5540.jpg



#5
endre

endre

    fórumtag

  • fórumtag
  • PipPip
  • 11 hozzászólás
  • LakhelyBP


+

l.d.s..jpg

+

r.d.s..jpg

+


endre módosította - 2015. december 12. - 22:30


#6
Norbi

Norbi

    ex-venember83

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 1.368 hozzászólás
  • LakhelyKolozsvár

Szép lett! De én valószínűleg inkább az új Canyont választottam volna, az Uzzi meg mehetett volna kb. mindenestől. Használd egészséggel, és vigyázz rá!



#7
mofe

mofe

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 552 hozzászólás
  • LakhelyPécs/Hódmezővásárhely

fú, de régen jártam itt! no, akkor most meg is osztom veletek az örömömet!

IMG_0835_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

2015-ös SC Nomad CC L-es méret

Monarch plus debonair
Marzocchi 350cr
Reverb Stealth(jobbos kar baloldalra)
Selle Italia Carbino Flow
Thomson 4x 50mm
Renthal Fatbar Lite
Superstar excel markolat
DTe512 felnik, superstar switch evo agyak, sapim küllők, réz anyák
Continental MK2 2.4 blackchili, protection
SLX hajtás
Zee váltó és kar
SLX 11-36 sor
Superstar nw 30T
Sram 1051 lánc
Shimano xt 775 fékek+180 icetech tárcsák, fémes betétek
Shimano pdm530 pedál
kb 14.1kg
 
a vázhoz képest méltatlannak tűnik az alkatrészlista, de a villa, a kerékszett és a reverb kivételével mindent az épp elkészült Uzzi-ról mentettem át. miért bontottam az Uzzi-t? mert nyertem egy műanyag vázat:) van ilyen? van! aki él vele, az csekkolhatja a Juice Lubes facebook oldalát ;)
persze el is adhattam volna egyből, és az árából simán kijött volna egy új Canyon Strive... de inkább a szívemre hallgattam. eddig még nem bánom.

  • Norbi és zscs kedveli ezt

#8
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

na,ez már jobban sikerült. :)

 

20150301_114245.jpg


  • MJani, Atee és Ivancsó Isti kedveli ezt

#9
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Élőben is ilyen színű? Olyan mintha reggel vagy este fotóztad volna.

valójában ilyen volt a kép készítésekor a környezet,és a fényviszony:

 

10999769_932343970131319_740116488224212



#10
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Biztató látvány; a lényeg az, amit nem látunk (de tudunk :)), hogy minden jól forog vagy épp súrlódik, akad, tolódik.
Számomra a fvk. kissé túl fölfele áll, így alsófogásból nehezebben érném el - no de nem én ülök rajta. Ha jól rémlik, a Campa álmoskönyv is vízszintest javasol, neked meg kb. 12º-ot áll fölfele. Igaz, így megnyugtatóbb a fékezés (felsőfogásból).
Nekem az efféle ergonómikus (?) kormány nem jött be; ez a szép Bianchi klasszikus kormánnyal még szebb lenne, nem :) ?
A kiépítés minimalista, én gyávább vagyok, fényvisszaverők, este kis lámpák, kormányvég-visszapillantó (városban hasznos), gyakran még könnyű csomagtartó sőt lakat is. Fényvisszaverőt (4 pálcika elég kerekenként) nyilván csak teszel majd rá, elöl-hátul is 2-3 dkg macskaszemet - meg alkalmanként lámpácskákat is :). (A csengőt nem mondom, azért megvernétek...)

a kerék sajnos nem tökéletes. :( az egy későbbi projetkt lesz. az ergopower úgy áll,ahogy a campa megkívánja. legalábbis ezt a verziót. a kormány alsó részének a meghosszabbítása a kar vége. a kép lehet,h csal egy kicsit. igen. sztem is jobb lenne egy kerek forma,de így is elérem a karokat. a fotó kedvéért levettem a tartalék belsőket a nyereg alól. azon a pakkon van egy egész kicsi villogó. a kormányon is szokott lenni egy. mondjuk én fölöslegesnek tartom,mivel ezzel a géppel nem járok ködben,esőben,sötétben. csak a fakabátoknak miatt van. egyébként a télimen elég karácsonyfa fíling van. oda kell is.



#11
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

Élőben is ilyen színű? Olyan mintha reggel vagy este fotóztad volna.

reggel fotóztam,de őszi színekkel. nem értek a fotózáshoz. talán egy kis napsütésben jobb képet tudok csinálni.



#12
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd

Biztató látvány; a lényeg az, amit nem látunk (de tudunk :)), hogy minden jól forog vagy épp súrlódik, akad, tolódik.
Számomra a fvk. kissé túl fölfele áll, így alsófogásból nehezebben érném el - no de nem én ülök rajta. Ha jól rémlik, a Campa álmoskönyv is vízszintest javasol, neked meg kb. 12º-ot áll fölfele. Igaz, így megnyugtatóbb a fékezés (felsőfogásból).
Nekem az efféle ergonómikus (?) kormány nem jött be; ez a szép Bianchi klasszikus kormánnyal még szebb lenne, nem :) ?
A kiépítés minimalista, én gyávább vagyok, fényvisszaverők, este kis lámpák, kormányvég-visszapillantó (városban hasznos), gyakran még könnyű csomagtartó sőt lakat is. Fényvisszaverőt (4 pálcika elég kerekenként) nyilván csak teszel majd rá, elöl-hátul is 2-3 dkg macskaszemet - meg alkalmanként lámpácskákat is :). (A csengőt nem mondom, azért megvernétek...)

Nagyjából minden megtalálható Donciccio neuzerén :)


  • donciccio kedveli ezt

#13
gren_tamas

gren_tamas

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 736 hozzászólás
  • LakhelyF

idei setup: [Bianchi]

Biztató látvány; a lényeg az, amit nem látunk (de tudunk :)), hogy minden jól forog vagy épp súrlódik, akad, tolódik.
Számomra a fvk. kissé túl fölfele áll, így alsófogásból nehezebben érném el - no de nem én ülök rajta. Ha jól rémlik, a Campa álmoskönyv is vízszintest javasol, neked meg kb. 12º-ot áll fölfele. Igaz, így megnyugtatóbb a fékezés (felsőfogásból).
Nekem az efféle ergonómikus (?) kormány nem jött be; ez a szép Bianchi klasszikus kormánnyal még szebb lenne, nem :) ?
A kiépítés minimalista, én gyávább vagyok, fényvisszaverők, este kis lámpák, kormányvég-visszapillantó (városban hasznos), gyakran még könnyű csomagtartó sőt lakat is. Fényvisszaverőt (4 pálcika elég kerekenként) nyilván csak teszel majd rá, elöl-hátul is 2-3 dkg macskaszemet - meg alkalmanként lámpácskákat is :). (A csengőt nem mondom, azért megvernétek...)


  • Vejne kedveli ezt

#14
MJani

MJani

    a Jani

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 3.711 hozzászólás
  • LakhelyEgy másik valóságban

idei setup:

 

11001913_932343100131406_498721499647294

Élőben is ilyen színű? Olyan mintha reggel vagy este fotóztad volna.


  • donciccio kedveli ezt

Blogom
A sebesség mindent megold.


#15
donciccio

donciccio

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 529 hozzászólás

idei setup:

 

11001913_932343100131406_498721499647294


  • zscs, MJani, gren_tamas és 2 további fórumtag kedveli ezt

#16
Vejne

Vejne

    haladó tag

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 232 hozzászólás
  • LakhelyFőd
Biszem-Be-Bó. Warning... idiotic content, may cause headache, dizzyness, nausea. Don't say I didn't warn you!
 
A hosszú mizéria után most akkor summázom, mi lesz a szélfogó idén alattam.
 
Basso Coral váz maradt, check. Lekapartam a matricákat, új arculatra gondolva, ami jobban harmonizál a zománcfehérrel. A választásom egy klasszikusabb Basso matricaszettre esett, amit szintén @Bringadekor szolgáltatott, szintén 10 eurós áron készült el az új szett. Kézbe véve jóval masszívabb, vastagabb anyagból készültek ezek, szóval jobban kiemelkednek a festés síkjából, cserébe erősebb-tartósabb lesz, erről biztosítottak. NB: 1-1.5 hónap az átfutási idő most náluk. :)
 
Kerékszett: Open Pro Ceramic felnik-Athena 9-10-11s agyak, japán küllők. Első tapasztalatok: a felni jobban fékezhető, mint a campagnolo felnik, jobban mutat a klasszikus vékony csőformák mellett, s persze könnyebb is, de az annyira nem szempont. A rotor annál inkább, ez már az "újabb" fajta "kevésbordás" 11s rotor. Sajnos a rotor széle, a záróanya mellett "gyalázott", mert előző tulaj 8s lánckereket futtatott ott, ráadásul sorközit, ami félig le is lógott a rotorról, alig támasztotta valami. sorkezdő lánckerék széles talpon fekszik fel, ott nincs ilyen gond. A 27mm-es záróanya természetesen a kerékszett tartozéka volt, akárcsak felniszalagok, gyorszárak, 4 Vredestein belső (16 helyen foltozva).
 
Az új gumik 20mm-esek, ami sokkal egészségesebb viszonyt ápol a villavállal, nem karistolja azt, ha két szem por tapad rá. Cserébe röhögőgörcsöt kaptam, mikor ránéztem a gumikra, annyira véknyak, hogy bántják a szemet.
 
Fékszett maradt Centaur, 2004 körüli évjárat. Tour magazinos tesztet találtam róla! :) Ami lehetőség lett volna, SRAM Force Ezüst tulajdonképp' az eladóval való levélváltás oda vitt, hogy ár plusz 10 euróért el is postázta volna kis országunkba. Ez a fékszett erőre biztos bitang, súlyra odaver a Centauroknak nem is kicsit, azonban felesleges. A centaurok fékereje Több, mint kielégítő. Talán később esztétikai okokból valami fekete szettet vadászok, akár Veloce-Centaur, akár SRAM vonalból, bár, a Tektro-R580 is nagyon szép feketében, de ott kétségeim vannak, hogy megéri-e a párban 13ezer forintos árát a szett. (NB: akárhányszor árat írok, beleszámolom a postát is. Egy ismerősöm hangsúlyozta, hogy ő 5000-ért vett titánpálcás flite-ot, meg 8ezerért karbonvillát, de nemesen mindig "elfeledkezik" a sokszor 15-20 GBP-s postaköltségekről. Ő nem számolja, én igen. )
 
Váltásszett maradt, Ugyanúgy Athena hátsó váltót navigál a Record fékváltókar, immáron új rugókkal. Hátsó váltó kapott új finomállító csavart, az első váltó maradt pezsgő 105. Érdekesség, hogy a hátsó váltóban Suntour görgők dolgoznak, kis adalék, de aranyos. Bowdenezés cserélődött mondjuk. 
 
Hajtás maradt, UT Mirage (ami egy acélkistányéros Veloce, ami meg egy csúnya felületkeelésű és préselt tányéros Centaur, ami meg egy 10 sebis Athena... NB: ezek sarkítások, de, ha megnézem tömegre a Mirage UT és Centaur UT közti különbséget, kb. megkapom azt, ami a tányérok-csavarok közt lehet a differencia). 
 
A csészéket cserélték bérmentve, a csapágy hajtásoldalon már nem olyan finom és akadálymentesf forgású, de még  elfut idén, ha nem fogok sportot űzni a szakadó esős tekerésekből és földutas, mezőgazdász csapatásokból.
 
 
Lánc: szintén HG50, 2000 Ft-ot fizettem érte, ellenben rotálni fogom majd PC-850-el, esetleg KMC Gold Sl-el (aesthetically pleasing?)
Lánckeréksor: hibrid. Miche sor, campa kezdővel, campa záróval. 13-23.
 
Bowdenezés: Jagwire CEX, az alapszett, 1500 ft volt cakkompóder, de legalább értelmes hosszanti szálas merev váltóbowdenház, jó csúszós rozsdamentes fékbowden járt hozzá. Váltóbowdenből valami "generic" csúszósat vettem.
 
És végül, ami változott, és pozitív irányban:
-Donciccio javaslatára beruháztam egy hosszabb stucniba, vicc, hogy ugyanazt a típust kaptam, mint amivel előtte is mentem, csak 1 cm-rel hosszabb kivitelben. :)
-Szintén Donciccio javasolta a nyeregcső-cserét, hogy fokozatmentesen be tudjam lőni a nyereg dőlésszögét. Kiváló választás, vízszintes végre megvalósítható.
-Donciccio "nyergét" is megszereztem, Selle Italia Flite MAX. Nem titánpálcás, csak vanádium-oxid, de 244 grammot tud, és rugózik, mint a rosseb. 150mm széles, nagy ülőfelülettel. Elsőre kicsit esetlen-bummfordi kinézettel bírt, de megszoktam.
-Szélesebb kormányra tettem szert, 44cm cc, 82mm előrenyúlás, 144mm esés, és logic hajlítás. fogásra jónak érzem, bár az alsó vízszintes részről úgyse' éri el senki a fékkart-kioldókart :)
-Bandázs: BBB helyett "Basso" feliratos. Ez ráadásul ingyen volt, mert csúnya sárga évek óta a polcon rohadt. Vicc, hogy spontán ötlet volt a sárga, de optikailag szerintem jobban harmonizál a fehérrel, mint a vörös. Vörösből már túl sok lett volna.
 
Hirtelen nem tudom, miről feledkezhettem meg, de hálákat muszáj leszek dobálni. @Donciccio, @MJani, @gren_tamas, @MZ (bár nincs itt! :D
 

Vejne módosította - 2015. január 16. - 08:16

  • MJani és donciccio kedveli ezt

#17
endre

endre

    fórumtag

  • fórumtag
  • PipPip
  • 11 hozzászólás
  • LakhelyBP

BLANKA-BRINGA%2520MATTNEONPINK%25208D.jp



#18
endre

endre

    fórumtag

  • fórumtag
  • PipPip
  • 11 hozzászólás
  • LakhelyBP

Mire fogod használni?

 

Én valószínű semmire (: mert van már hasonló bringám, ami ilyen mindenes terephasználatban van,

főleg nehezebb terepkörülmények esetén,de lehet lesz helyette egy fatbike idővel,és az enyém átkerül ilyen commuter szerepkörbe : )

 

Blanka e bringája már használatban,persze éppen hogy,de elsőre igen bejövős,ilyen játszos commuter urban nagyra nőtt bmx : )

indult,de végül kiderült, hogy ez inkább csak külsőleg lehet igaz, mert különben teljesen monti,geo is, ezért a fenti felhasználás is marad, de úgy néz ki terepen is ki lesz rendesen használva,mert élvezi (: tényleg nagyon más mint eddigi bringái...


endre módosította - 2014. december 23. - 06:21


#19
MJani

MJani

    a Jani

  • fórumtag
  • PipPipPip
  • 3.711 hozzászólás
  • LakhelyEgy másik valóságban

 

Blanka Bringa 8D

 

 

IMG_1891.JPG

 

Mire fogod használni?


Blogom
A sebesség mindent megold.


#20
endre

endre

    fórumtag

  • fórumtag
  • PipPip
  • 11 hozzászólás
  • LakhelyBP

Blanka Bringa 8D

 

 

IMG_1891.JPG


  • MJani kedveli ezt